בחנוכה, נר שני של חנוכה, התארחו בבית שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן, עשרות תלמידים מתכנית MeGo המכשירה גברים חרדים לתעסוקה בהייטק. לצד החניכים, השתתפו באירוע סגנית שגריר בריטניה אליס טרומן, צוות התכנית, הנהלת קרן קמ"ח, נציגי ממשל וקרנות פילנתרופיות, אישי ציבור ואורחים מכובדים נוספים.

מיגו היא תכנית הכשרה חדשנית של גברים חרדים להייטק שנכתבה ונבנתה במעורבות של גורמים מתעשיית ההייטק, זאת במטרה להתמקד בתכנים פרקטיים הנדרשים לעבודה בחברות עצמן. במסגרת מסלול ההכשרה, עוברים המשתתפים השלמת מקצועות בסיסיים הנדרשים להכשרה להייטק, ומשתלמים בתכנות בסיסי ותכנות מתקדם בדיפלום של מה"ט ורוכשים כישורים ומיומנויות לעבודה אינטנסיבית בהייטק.

סגנית השגריר, בירכה את הנוכחים והודתה להנהלת קרן קמ"ח והפילנתרופ היהודי-בריטי ליאו נואי שתומך בפעילות הקרן ובשילוב חרדים בתעסוקה ובהייטק בפרט. טרומן גם עודדה את חניכי תכנית מיגו להשקיע ולהצטיין ואמרה כי השגרירות תמשיך לסייע ולחזק את מאמצי שילוב החרדים בחברות הייטק, ובתעסוקה בכלל.

בהדלקת הנר השני כובד חבר מועצת הרבנות הראשית הרב אליעזר שמחה וייס. בדברי ברכה שנשא קודם ההדלקה, עמד הרב וייס על מהותו של חג החנוכה כחג המסמן את הפצת האור בכל רחבי העולם, ואמר כי פעילותה של קרן קמ"ח בסיוע השגריר הבריטי ואנשי השגרירות, המשלבים חרדים בתעסוקה ומביאים את אור הפרנסה למשפחות חרדיות רבות – היא המשך ישיר להפצת האור של חג החנוכה. מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמ"ח, הודה לשגרירות על האירוח המכובד שמתקיים ברציפות מידי שנה, ועל התמיכה לאורך השנים בפעילות האינטנסיבית של קרן ק.מ.ח לקידום התעסוקה והיזמות במגזר החרדי.

איציק קרומבי הודה לאנשי השגרירות על האירוח הלבבי. "זאת השנה החמישית שאנחנו מקיימים את הדלקת החנוכיה של קרן קמ"ח בבית השגריר הבריטי. כמו המסר של החנוכיה, להוסיף מידי יום עוד נר ועוד אור. גם ההדלקה הזאת שהפכה למסורת מציגה את הפרוייקטים הנפלאים של קרן קמ"ח שמתרבים מידי שנה במטרה לשלב את הציבור החרדי בכל תחומי המשק והתעסוקה.

אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן