בעלי עסקים פועלים בשנים האחרונות בחוסר וודאות גדול. פעם זו קורונה, פעם אינפלציה, פעם זאת מלחמה ופעם זה משבר אחר.
בין שאר הכלים שאנחנו נותנים לבעלי עסקים להתמודד החלטנו להרים כנס ענק, ברמה הכי גבוהה עם המידע והכלים שיעזרו להם לצלוח את המשברים התכופים ולפרוץ קדימה עם העסקים.

מעל 150 אנשי עסקים חרדים השתתפו ביום חמישי האחרון בכנס ‘ממשבר להזדמנות, שערך מרכז ביזמקס בירושלים. הכנס נועד לסייע לעסקים שמתמודדים כבר כמה שנים ברציפות עם משברים גלובליים ומקומיים, המייצרים חוסר וודאות מתמשך בעולם העסקי.

באירוע השתתפו בכירים במשק, ששיתפו את הקהל מניסיונם המקצועי ודרכי ההתמודדות שלהם עם משברים. איש העסקים הירושלמי רמי לוי גולל את סיפורו האישי וכיצד הגיע למעמדו הנוכחי. בין השאר ציין כי “מנכ”ל טוב מביא מנהלים טובים ממנו לנהל את העסק”.

ערן יעקב מנהל רשות המיסים לשעבר אמר לבעלי העסקים: “אתם אנשים שהלימוד הוא לחם חוקם. לצד לימוד דף היומי תמיד צריך ללמוד מהמציאות ולגלות הזדמנויות חדשות”

בכירים נוספים שהשתתפו באירוע היו המשנה למנכ”ל בנק הפועלים רם גב, מנכ”ל משרד ירושלים ומורשת אסף יזדי, סמנכ”ל רגולציה וקשרי חוץ בניו מד אנרג’י הפרשן נדב פרי, חברי הנהלת ביזמקס – מוטי פלדשטיין מנכ”ל קרן קמ”ח, מוטי אייכלר יו”ר אחים גלובל, גדעון קופרמן מנכ”ל בראשית, עו”ד אברימי יוסטמן סמנכ”ל קרן קמ”ח ועוד.

הכנס השנתי של ביזמקס, מתקיים כחלק מהפעילות הכללים של המרכז, שמקדם עסקים חרדים באמצעות מתחם עבודה ועסקים נוח ומרווח, סדנאות מקצועיות, קורסים בתחומים שונים, תכניות עסקיות וליווי של יועצים ומנטורים בכירים.

בסיום חלק הנאומים של בכירי המשק, נערכו במקום סדנאות מקצועיות בתחומים מכירות, הצבת יעדים עסקיים ובניית תקציב. את הסדנאות העבירו יועצי מטי ירושלים אשר סייע במימון הכנס ובמהלכו סמנכ”ל הארגון עקיבא גנז אף הציג מסלול חדש מותאם לבעלי עסקים חרדים שמעוניינים לקבל ייעוץ עסקי.

מרכז החדשנות ביזמקס הוקם ופועל בשיתוף פעולה של קרן קמ”ח, אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים יחד עם משרד ירושלים ומסורת ישראל

מנכ”ל ביזמקס אליהו דינוביץ: “בעלי עסקים פועלים בשנים האחרונות בחוסר וודאות גדול. פעם זו קורונה, פעם אינפלציה, פעם זאת מלחמה ופעם זה משבר אחר. בין שאר הכלים שאנחנו נותנים לבעלי עסקים חרדים לאורך כל השנה, הפקנו את הכנס ‘ממשבר להזדמנות’ כדי לחזק את האקו-סיסטם העסקי-חרדי בירושלים ולהעניק לבעלי העסקים את המידע והכלים הכי טובים שיעזרו להם לצלוח את המשברים התכופים ולפרוץ קדימה עם העסקים”.

הכנס הופק בתמיכה וליווי של בנק הפועלים אשר מלווה את פעילות ביזמקס לאורך כל השנה בהובלתו של ישראל דקלבוים ראש תחום חרדים בבנק.

אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן