משלבים ידיים כדי להגיע להישגים בתעסוקת חרדים וקידום מעמדן ושכרן של עובדות חרדיות
היה לנו את הכבוד לארח היום במרכז כיוון את שר העבודה יואב בן צור ואת מנכ"ל משרדו ישראל אוזן, לסיור מקצועי על הפעילות שלנו לקידום תעסוקת חרדים.
השר שמע ממנכ"ל מרכז כיוון יחיאל אמויאל על הפעילות שלנו בתחום ההייטק, ובמגוון המקצועות במשק וכן על הפעילות לקידום נשים חרדיות בתעשיה.
השר הביע את מחוייבותו לשיפור מעמדן ושכרן של נשים חרדיות העובדות במקצועות ההייטק, ואמר שהוא יסייע גם במשאבים כדי לפתור את מצוקת הנשים החרדיות.
מוטי פלדשטיין מנכ"ל הקרן: "השר בן צור מכיר מקרוב את תחום התעסוקה בכלל ותעסוקת חרדים בפרט, כבר שנים רבות. אנו מודים לשר, למנכ"ל ולצוות תחום תעסוקת חרדים במשרד העבודה על האמון בנו ועל הבחירה בקרן קמ"ח להפעלת מרכזי ההכוון התעסוקתיים לחרדים בצפון ובסובב ירושלים ובטוחים כי בעבודה משותפת נוכל להרחיב את אחוז ההשתתפות של הציבור החרדי בשוק התעסוקה ולהגיע להישגים משמעותיים גם בנושא השכר ומעמדן של נשים חרדיות עובדות".
אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן