לצד בכירים ומשפיעים כמו הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, ד"ר סיגל שלח מנכ"לית ג'וינט ישראל ואחרים, גם מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין לקח חלק בועדה המייעצת לנשיא המדינה היוצא ראובן רובי ריבלין על חלוקת אות הנשיא למתנדב.
בטקס חלוקת אות הנשיא שהתקיים שבוע שעבר בפעם ה47, הוענק האות לאישים וארגונים שסייעו לציבור ולמדינה בהתמודדות עם מגפת הקורונה. מקבלי האות, מכל גווני החברה הישראלית, חילונים, חרדים, יהודים, דרוזים, מהמרכז ומהפריפריה שמצטיינים ברוח ההתנדבות והרצון לתת מעצמם לטובת המדינה והכלל.
בשיחה עם מר ריבלין ציין מוטי פלדשטיין את החשיבות הרבה שיש ביהדות ל"עזרה לזולת" ואת המגוון הגדול של ארגוני ההתנדבות בתחומי חירום, הצלה ורפואה, צדקה וחסד שיש בציבור החרדי ומסייעים לכלל הציבור.
פלדשטיין הוסיף שגם בימים של שיח פוליטי נוקב, חשוב לזכור את התרומה האדירה שיש לציבור החרדי לכלל החברה הישראלית ואסור להפוך את הדיון הפוליטי לשיח של שנאה והסתה
אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן