כתבו עלינו


הבשורה של מרכז 'כיוון' - יש עבודה!


מציאת עבודה היא עבודה בפני עצמה. היא דורשת סבלנות, מאמץ, התמצאות בשוק העבודה, קשרים, כישורים ועוד. קל לטעות בדרכי חיפוש עבודה, וקשה להגיע אל מושא החלומות או הדרישות. את הדרך למציאת עבודה מנסים כולם לקצר, אולם סוד ההצלחה טמון בדרך נכונה, שתוצאותיה הטובות יהפכו אותה לקצרה והמשתלמת מכולן. זקוקים לניווט? למרכז 'כיוון' יש מה להציע: כל הכלים למציאת עבודה בדרך הקלה, הנכונה והבטוחה ביותר.

איך זה קורה? במרכז 'כיוון' מגוון שירותים הנוגעים לעולם התעסוקה, בהם נעזרים פונים רבים בדרכם למציאת עבודה מתאימה. בנוסף לשירותים אלו, מפעיל מרכז 'כיוון' אחת לתקופה ירידי עבודה מושקעים העוסקים במגוון תחומי תעסוקה, ופונים בכל פעם לקהל יעד שונה תוך התייחסות לצרכים השונים, במטרה לסייע לכל מחפש עבודה למצוא את המשרה המתאימה לו אישית.

בעקבות ההצלחה הגדולה של ירידי התעסוקה, מפיק מרכז 'כיוון' יריד עבודה נוסף, ביום ראשון י"ג סיוון, (19.6). גב' ל. פרץ, רכזת תחום קשרי מעסיקים, מספרת על מטרת העל העומדת מאחורי היריד: "את היריד הקרוב בחרנו להפנות לכלל האוכלוסיה. היריד יעסוק במשרות כניסה לשוק העבודה בתחום הטכני, שאינן דורשות ניסיון קודם או רקע לימודי בתחום. אנו במרכז 'כיוון' מעוניינים לסייע במציאת עבודה גם לחסרי ניסיון תעסוקתי, וזוהי המטרה העיקרית- להנגיש למשתתפי היריד מגוון הזדמנויות למשרות מצוינות העשויות להתאים לכל פונה".

המשרות שתוצענה ביריד על ידי חברות תעשיה מובילות, מתאימות לציבור הגברים החרדים תושבי ירושלים, ומתחלקות לשני תחומים עיקריים: מעסיקים בחברות ומפעלי ענק, העוסקים בפיתוח וייצור בעולמות טכניים, וחברות מוכרות העוסקות בהענקת שירות ללקוח בשיווק מוצרים טכניים.

משתתפי היריד יוכלו להגיש את מועמדותם בדוכני החברות השונות שיוצבו ביריד. "את החברות המשתתפות ביריד בחרנו בקפידה", מדגישה גב' ל.פרץ, "בחרנו בחברות מבוססות במשק, בעלות משרות יציבות, תנאים סוציאליים כחוק ושכר נאה. חשוב לנו שהפונה לא רק ייקלט במקום עבודה מוצלח, אלא גם ישמר את משרתו ותתאפשר לו התקדמות מקצועית, הדרגתית ומכילה".

בנוסף יוכלו המשתתפים להתרשם ממגוון שירותי התעסוקה המוצעים במרכז 'כיוון', בהם יוכלו להיעזר על מנת למצוא את מקום העבודה המתאים ביותר, בדרך הנכונה שתוביל למשרה יציבה לאורך זמן. פרטים נוספים והבטחת מקום ביריד- במרכז 'כיוון'.


פורסם בתאריך 1.1.2017



הבשורה של מרכז 'כיוון' – יש עבודה!

הבשורה של מרכז 'כיוון' – יש עבודה!

אהבתי כתבו עלינו הבשורה של
יש עבודה לחרדים?

יש עבודה לחרדים?

אהבתי כתבו עלינו יש עבודה
הרב מרדכי פלדשטיין – מנכ"ל קמח – בראיון במהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי'