שותפים וידידים יקרים,

שלום,

עם סיומה של שנה מאתגרת והגעתה של השנה החדשה, אנו מביטים לאחור על פעילותנו בשנה החולפת ומרגישים את השפעתה העמוקה של המציאות בישראל על כל תחום. זו הייתה שנה קשה במיוחד – שנה של מלחמה ולחימה, ואי ודאות ביטחונית וכלכלית אשר השפיעה על המשק כולו. הלחצים הביטחוניים והחברתיים לצד אתגרי הכלכלה הובילו לירידה בצמיחה ולחוסר יציבות בשוק התעסוקה.

עם זאת, בתוך כל הקושי, אנו בקרן ק.מ.ח בחרנו להמשיך לפעול בעוצמה, מתוך תחושת שליחות עמוקה לחזק את החברה הישראלית, ולעשות ככל שביכולתנו לשלב את הציבור החרדי בתעסוקה איכותית. האמנו כי דווקא בזמנים כאלה, השקעה בהון האנושי היא המפתח לחוסן חברתי וכלכלי ארוך טווח.

מאז ראש השנה הקודם, ליווינו והענקנו סיוע ל-23,345 גברים ונשים במסגרת פרויקטים מגוונים שלנו ברחבי הארץ. מתוך אלה, 14,775 משתתפים לקחו חלק ב-643 קורסים והכשרות מקצועיות, 2,307 סטודנטים לתואר אקדמי, ו-3,500 משתתפים קיבלו ייעוץ ואבחון תעסוקתי אישי.

השנה הרחבנו את פעילותנו עם הקמת 7 מרכזי כיוון חדשים – בצפון ובעוטף ירושלים – בנוסף למרכז ההולך ומתפתח בירושלים. כמו כן, השקנו את תכנית "מובילות דרום" לחיזוק נשים עובדות במגזר החרדי באזור הדרום, והקמנו בית ספר ליזמות ולבעלי עסקים במסגרת Bizmax.

בשנים האחרונות השקענו לא רק בהגדלת שיעורי התעסוקה בקרב החברה החרדית, אלא גם בשיפור איכות התעסוקה והפריון. השנה נרשמה עלייה משמעותית במספר הסטודנטים החרדים לתארים מתקדמים באקדמיה, עם 2,379 סטודנטים לתואר שני ו-173 לתואר שלישי. כמו כן, במהלך השנה ליווינו כ-350 איש בתוכנית MeGo לשילוב חרדים בהייטק, ו-14 חרדים סיימו את לימודיהם וקיבלו תואר דוקטור לרפואה.

רק בסוף השבוע קיבלנו תזכורת לחשיבות שילוב החרדים בשוק התעסוקה בהודעת סוכנות דירוג האשראי מודי'ס, שהצביעה על ההון האנושי החרדי כאחת החוזקות שעל ישראל למנף לצורך שגשוג כלכלי. אנו מחויבים להמשיך לפעול בכל הכוח בשנה הקרובה, להוביל את החברה החרדית למיצוי הפוטנציאל שלה, תוך שמירה על זהותם וערכיהם הייחודיים, לטובת עם ישראל כולו.

תודתנו העמוקה לכם, השותפים לדרך, על התמיכה והאמון בפעילות החשובה של קרן ק.מ.ח. אנו מאחלים לכם ולבני משפחתכם שנה טובה וגמר חתימה טובה.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה או בקשה, ונשמח גם לארח אתכם באחד מהמרכזים שלנו כדי להכיר מקרוב את הפעילות.

בברכה ובברכת חג שמח,

ובתקווה לחזרת כל החטופים והחיילים לבתיהם בשלום,

מוטי פלדשטיין
מנכ"ל
קרן ק.מ.ח

אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן