יזמי הייטק חרדים, בכירים בתעשייה ובאקדמיה נפגשו באוניברסיטה העברית כנס ראשון מסוגו בנושא יזמות ופינטק במגזר החרדי. את הכנס יזם מרכז הפינטק באוניברסיטה העברית אותו מנהלת הגב' אופירה אליאב בשיתוף עם ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי.
הדובר המרכזי היה עו"ד ספי זינגר, יו"ר הרשות לניירות ערך, ששיתף את הנוכחים בסיפורו האישי מישיבת חברון ועד לחזית ההובלה בתחום הפיננסי של מדינת ישראל, דיבר גם על הצורך לוודא שגם יזמים, אנשי הייטק ואנשי עסקים מהציבור החרדי ייהנו ממהפכת הAI.
מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמ"ח הדגיש בפני היזמים כי "ההצלחה שלנו היא שגם כאשר מצליחים אנו לא שוכחים את הזהות החרדית".
דוברים נוספים בכנס: פרופ' דודי גרשון מייסד מרכז הפינטק באוניברסיטה העברית, שדיבר על חשיבות חיבור יזמים חרדים ויצירת אקו-סיסטם של יזמות פינטק בציבור החרדי, איציק קרומבי, מנהל מרכזי חדשנות ותעסוקה הרצה בנושא אתגרים וחסמים של עסקים חרדים, אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס שיתף נתונים על מצב הסטארטאפים החרדים בישראל.
אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן