מרכזי כיון תחת ניהולה המחודש והמשותף של קרן קמח ו BDO עברו בחודשים האחרונים מאז הזכיה במכרז של משרד העבודה תהליך יסודי של התרעננות פנים ארגונית. אנחנו פה כדי לתת לכם הצצה לפעילות העניפה במרכזים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ

שבוע שעבר במודיעין עילית תפסנו תמונה של עוד כיתת אבחונים עמוסת 20 מתעניינים בתכניות היוקרתיות פרדס ובתוכנית המיוחדת מעלות למעלה אחרי המבחן הם יעברו תהליך מקצועי של יעוץ בחברת יעד


ופה תפסנו דקה של הפוגה "ביום מנהלים" העמוס שנערך לכל מנהלי מרכזי כיון בארץ חיפה, צפת, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר עילית, נתניה, טבריה, עפול והר יונה. ביום העיון המנהלים השונים היו מרותקים לסדנא ייחודית שהעביר המנכ"ל האגדי יחיאל אמויאל.

קבלו ציטוט של אחד המושבים שקיבלנו "….היה יום מרתק, יום שנולד מהמשובים של המנהלים על ימי הלמידה הקודמים ובקשה לפרקטיקה, לקחנו את הרעיונות ותרגלנו את זה על היום יום שלנו. נענו בין המצוי לרצוי ובנינו שגרות שיסייעו לגשר ולעבור לרצוי…"


 

ופה הצלחנו לתפוס רגע ממפגש פתיחת 'מכינה להנדסאי מכונות' בשלוחה שלנו בבית שמש, מדובר בהכשרה ברמה גבוהה בתחום שווה כההשמה תעסוקתית מחכה לבוגרים עם סיום הקורס.


קבוצה איכותית של סטודנטים בעיצומו של קורס אנגלית שנפתח זה עתה במרכז כיוון בית שמש


ופה אנחנו רואים עוד קבוצה איכותית שהתגבשה לקורס אנגלית במרכז כיון בחיפה. הסטודנטים בהקשבה מלאה לדברי פתיחה מפי מנהל המרכז בחיפה שמעון קלאר


קבלו הצצה לסיור אצל מעסיק אסטרטגי לתלמידות במהלך הכשרה בקורס חיווט אלקטרוני, מדובר בהכשרה עם השמה מובטחת למסיימות בהצלחה.

הקורס יצא לפועל אחרי עבודה מאומצת של 3 ימי ראיונות וטיפול ביותר מ200 לידים.


ופה אתם מקבלים הצצה מתוך 'סדנת היכרות עולם העבודה' כחלק מההכשרה בתוכנית מעלות 7 המועברת באמצעות מרכז כיון.

תכנית מעלות 7 הינו מסלול אקסקלוסיבי ויוקרתי של רשות השירות האזרחי, ארגון חברים ומשרד העבודה.
התוכנית משלבת לימוד מקצוע נחשק בתחומים שונים ובמימון מלא לצד התנדבות בגופים יוקרתיים וצבירת ניסיון מעשי שיסייע
להשתלבות מהירה בשוק התעסוקה בשכר גבוה בתום תקופת השירות

 

אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן