ברכות למסיימי קורס יועצים חברתיים בהתחדשות עירונית לציבור החרדי
פרויקטים רבים של התחדשות עירונית מתחילים מידי שנה בירושלים. כדי לסייע לבעלי הדירות בהתמצאות בסבך הבירוקרטי והתפעולי, ערכנו יחד עם מנהלת התחדשות עירונית בירושלים קורס ייחודי להכשרת יועצים חברתיים בהתחדשות עירונית לציבור החרדי.
בסוף השבוע, התקיים טקס מכובד לסיום הקורס וחלוקת תעודות רשמיות למסיימי הקורס. התעודה מוכרת על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ותאפשר למסיימי הקורס לעסוק בייעוץ וליווי פרוייקטים של התחדשות עירונית.
20 מסיימי הקורס, קיבלו את התעודות מראש עיריית ירושלים  משה ליאון, יחד עם מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין ומנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי.
מנהלת מינהלת ההתחדשות העירונית בירושלים הגב' נטע נסים בירכה את מסיימי הקורס ואיחלה להם לקחת חלק פעיל בפרויקטים של פינוי בינוי.
גם מנכ"ל מרכז כיוון אלעזר אצור, בירך את מסיימי הקורס והודה לשותפים החשובים ובראשם ראש עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומנהלת התחדשות עירונית בירושלים.
אהבתם? תשתפו :)

חדשות נוספות

קמח בפייסבוק

גלילה לראש העמוד

הזדמנות שנייה ואחרונה!
הגשת מועמדות למלגה ללימודים אקדמיים לשנת הלימודים תשע"ט ללומדי תואר ברמה א' בלבד

עקב שינויים בתכנית הותת, והפיכתה מתכנית הלוואת לתכנית מלגות, קרן קמ"ח נותנת הזדמנות שנייה לכל אלו אשר לומדים/ות בשנת הלימודים תשע"ט, תואר אקדמי ראשון או שני אשר מדורג ברמה א' במדרג רמות הלימוד (מחשבים, הנדסה, רפואה וכדו') ואשר לא קבלו מאיתנו תשובה חיובית לשנת תשע"ט.

שימו לב, טופס זה מיועד אך ורק ללומדים בשנה תשע"ט אשר התחילו את לימודיהם בחודש אוקטובר 2018
ואינם מקבלים מלגה מקרן קמ"ח.

הרישום לשנה הבאה – תש"פ יפתח בנפרד לקראת תחילת שנה"ל, נא עקבו באתר שלנו.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך יום רביעי ז' תמוז תשע"ט 10.07.2019

דילוג לתוכן