ממפגשי ועידת ההייטק החרדי 2020

הרבה מפגשים מעניינים התרחשו בשולי הועידה הגדולה שנערכה השבוע בוולדורף אסטוריה. באחד מהם שהצלחנו לקלוט, פגש הרב נחמיה שטיינברגר מנהל השותפויות וקשרי חוץ שלנו, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בחברה מוכרת לפיתוח תוכנה.

לאחר שיחת היכרות קצרה שאל נחמיה את הסמנכ"לית מההייטק האם הם מעסיקים עובדים חרדים, והיא ענתה שהאמת שאין להם אף לא עובד חרדי אחד… אבל בדיוק בגלל זה היא הגיעה לוועידה יחד עם עוד עמית בכיר, כדי לשמוע על האפשרויות להעסקת חרדים ומה זה דורש מהחברה.

היא סיפרה לנחמיה, על שולחן עגול מרתק שהסתיים כמה דקות קודם לכן בהשתתפותן של 15 חברות הייטק שפועלות במרכז הארץ, עם אודי בן דרור סמנכ"ל הרל"י, יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון ועוד, שהתכנסו כדי לבחון אפשרות להרחבה או העתקה של חלק מהפעילות המסחרית של החברות – לירושלים.

המשתתפים בשולחן העגול שמעו על הכלים והמענקים שמעניקה הרשות לפיתוח ירושלים לחברות שיעלו לירושלים ויסייעו בהרחבת אפשרויות התעסוקה בהייטק לתושבי ירושלים בכלל ולציבור החרדי בפרט.

השיחה התפתחה לדיון אינטלקטואלי על הפחד מהאחר ועל הצורך בהיכרות מינימלית כדי לדעת שרוב הפחדים מקורם בדעות קדומות ולא בעובדות מבוססות. והיא הסתיימה בהסכמה מלאה בין המשתתפים שועידה כזאת, היא הדרך לשינוי לא רק בתעשיית ההייטק, אלא בכל החיבור בין המגזרים בישראל.

וזה היה רק מפגש אחת קטן בתוך יום שלם של ועידה מפוארת שהובילה קרן קמח

את פירות הועידה בפועל, אנחנו כבר מתחילים להרגיש בשטח ובחודשים הקרובים גם נוכל לשתף אתכם בע"ה בסיפורי הצלחה בעקבות הועידה

שתפו