סיפורי השבוע – פרשת תולדות

שמעתם את השם דיוויד סיגל?

סיגל הוא יהודי אורתודוקסי אמריקאי ששני ילדיו לומדים בישיבה בירושלים והוא גם משמש כמנכ"ל חברת Meetup העולמית.

כמנכ"ל של פלטפורמה עם יותר מ-44 מיליון משתמשים, שפעילה ב190 מדינות (חוץ מעירק ואפגניסטן), ביותר מ-2000 ערים ברחבי העולם ובהם כ-330,000 קבוצות בתחומים עניין שונים – עסקיים או חברתיים שעורכים יותר מ-84,000 מפגשים בשבוע, הוא מקפיד על הופעה יהודית גאה גם כשהוא עומד מול הסטודנטים שלו באוניברסיטת קלומביה. מודל לחיקוי.

השבוע, במסגרת ביקור משפחתי שהוא מקיים בארץ, הוא הגיע אלינו ל Bizmax – ביזמקס

למפגש עם הסטארטאפיסטים החרדים – חברי BizLabs Technology Scalerator הוא שיתף בסיפור חייו מעורר ההשראה ששוזר את חייו כיהודי שומר תורה ומצוות גאה לאורך כל חייו העסקיים והמקצועיים.

בהתנהגותם אנשים כמו דיוויד סיגל, מתווים דרך ברורה לעוד ועוד יזמים בעלי חזון שרוצים לשלב חיים מקצועיים פורצי דרך, לצד חיים המשמרים את אורח החיים החרדי.

הצורך בעוד "רול מודלים" כדי לקדם את שילוב החרדים בתעסוקה בכלל ובתחום ההייטק וביזמות ההייטק בפרט, הוא אחד הנושאים שיעלו על הפרק ב ועידת ההייטק החרדי 2020 שתתקיים בעז"ה בתחילת חודש ינואר הקרוב.

במסגרת הועידה נכריז על רשימת אנשי השנה בהייטק החרדי, גברים ונשים מהציבור החרדי שהוכיחו מצויינות והישגים משמעותיים בהכשרה, תעסוקה ויזמות בהייטק (
 
מרכז כיוון

השותף לוועידת ההייטק הגדולה, מקדיש שניים מתוך שישה ימים פתוחים שהוא עורך בקרוב לתחומי ההייטק. השבוע התקיים במרכז כיוון יום פתוח למנהלי מערכות בסיילספורס – הפלטפורמה המובילה בעולם לניהול קשרי לקוחות, ובהמשך החודש יתקיים יום פתוח למקצוע אנליסט סייבר. מקצועות בדרגי כניסה לתעשיית ההייטק (בשכר ותנאים מצויינים), שמי שיוכיחו בהם רצינות ומסירות עוד יגיעו רחוק ויהיו מודל לחיקוי.

שתפו