הפסקנו לספור מכתבים…

"רפי היקר וכל צוות קמ"ח", כך נפתח מכתב שנחת השבוע בתיבת המייל של רפי האחראי על מערך המלגות שלנו.
"בשמונה השנים האחרונות עזרתם לי להפוך מילד שכולם אמרו שלא ייצא ממני כלום, לאיש שסיים בהצלחה שמונה שנים של לימודים ומעורב בצורה משמעותית בעולם שבו הוא עוסק. בוודאות לא יכולתי לעשות את זה בלעדיכם, לא היתה לי תמיכה כלכלית אחרת, ויותר מזה, לא היתה לי התמיכה ללכת על זה. אני מצרף את מכתב סיום הלימודים ובא לי שתדעו שהגשמתם חלום גדול של מישהו".
 
כמה מכתבים כאלה אנחנו מקבלים ביום? הפסקנו מזמן לספור.
 

המון סיפורים פוטנציאלים כאלה עוברים אצלנו כל יום. השבוע ראינו למעלה מ-500 סיפורי חיים פוטנציאליים כאלה שהשתתפו בירידי ההכשרות לגברים ונשים שערך מרכז כיוון 25 מכללות וגופי הכשרה שונים השתתפו בשני הירידים שנערכו בהפרש של יומיים והציעו למשתתפות ולמשתתפים, מגוון מסלולים לכניסה לשוק התעסוקה. ההיצע העצום נועד כדי לאפשר לכל אחד למצוא את התחום שהוא טוב בו ואת התחום שהוא שואף להגיע אליו ולעבוד בו; מעיצוב ותקשורת חזותית, דרך בישול או הייטק ועד קורס רחפנים ועוד עשרות מקצועות עם פרנסה מכובדת ואיכותית.

כדי להקל על מאות המשתתפים והמשתתפות בירידי התעסוקה, נערכו במקום סדנאות הכנה לשוק העבודה ואיך בוחרים מקצוע מתאים, בנוסף העניק הצוות המסור של מרכז כיוון יעוץ אישי, והדרכה על שוברים ללימודים והשירותים שמציע המרכז למעוניינים להיכנס לתהליך לימודים או עבודה.
היריד הזה שנערך לקראת סוף השנה, עוזר לנו לשבור עוד שיא משתתפים ושיא של משפחות נוספות שהתחילו להתפרנס בכבוד בזכותנו (בקרוב נפרסם את המספרים)
 

שתפו