חדשות ועידכונים

סיכום חדשות השבוע האחרון

השבוע בבתי המדרש הייעודיים למשתתפי תכנית "אבני דרך" בבני ברק ובירושלים ישבו מרותקים לשיעורם של הרבנים הרב אליהו פייבלזון והרב יצחק ברוך רוזנבלום, השיעורים מועברים כחלק מסדנאות זהות בנושאים הנוגעים לסטודנט החרדי.

**

כמו כל בניין משרדים רגיל גם בנין "בזק" ברחוב הצבי 15 בירושלים, מתרוקן בדרך כלל מדייריו בשעות הערב. אבל ביום חמישי בערב, למרות הקור והגשם הירושלמי התעורר הבנין לפעילות שוקקת עם מאות משתתפים.

היה זה כאשר ב מרכז כיוון – הממוקם בבנין – נערך כנס מקצועי ייחודי למקצועות העריכה התורנית וסופרי סת"ם. בניגוד למקצועות הרגילים הדורשים הסתגלות לסדר יום הכולל עבודה במשרה מלאה, הפעם הציעו במרכז כיוון מקצועות תורניים שמתאימים גם לאברכים המעוניינים לשמר את השתפפותם בכולל. למעלה מ-200משתתפים הגיעו לכנס.

הכנס שנערך בשיתוף עם גופים כמו מלכות וקסברגר, מכון חתם סופר ואחרים, תואם לגישה הכללית של קרן ק.מ.ח; להעניק סל רחב ביותר של פתרונות תעסוקה. וכך לצד קורס ייננות, עריכת וידאו, פרסומאים, נהגי משא כבד ומקצועות הייטק, אנחנו מציעים גם אפשרויות תעסוקה תורניים.

גם בBizmax – ביזמקס – השכנים של 'מרכז כיוון', דלקו האורות עד שעה מאוחרת. כבר בתחילת הערב התאספו חברי קהילת BizUP – חממת היוצרים מתחומי המדיה והעיצוב, למיטאפ בנושא אדריכלות ועיצוב פנים. הם פגשו את רז מלמד, מהאדריכלים המובילים בארץ להרצאה מרתקת ושיחה על הדרך שהוא עשה מאדריכל ומעצב פנים צעיר עד לזכיה בפרסים והקמת משרד אדריכלים Raz Melamed. Architect

במקביל, נערכה במתחם ביזמקס פגישת הכנה לקראת האקתון רפואה בחירום שייערך ב-10-11.3, בשיתוף עם איחוד הצלה – הדף הרשמי. הנוכחים במפגש קיבלו פרטים על מהלך המרתון הטכנולוגי שיימשך 35 שעות ברצף, ושמעו גם על האתגרים הטכנולוגיים של ארגוני החירום שהם יידרשו לפתור במהלך ההאקתון (לרישום להאקתון: http://bit.ly/2IhOjE8).

**
השבוע של העמיתות בתכנית משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי, הסתיים אף הוא לאחר פעילות אינטנסיבית. את יום ראשון הן פתחו בסיור בחבל בנימין. בו למדו על האתגרים של הרשויות המקומיות ביו"ש, על פעילות המנהל האזרחי וגם על החיים במרחב יו"ש מנקודת מבט פלסטינית.

כמועמדות לתפקידים משמעותיים בשלטון המקומי, השתתפו חלק מהעמיתות ב- Muni Expo 2019 – האירוע השנתי של מרכז השלטון המקומי והמפגש הגדול ביותר של השלטון המקומי בישראל. הן חשו שהדיונים בועידה על מקומן של הנשים בשלטון המקומי, על תכניות הצוערים ועל החיבורים בין השלטון המקומי לשלטון המרכזי, נועדו בדיוק בשבילן.

 

שתפו