תחילתה של שיגרה

בעולם הניהול מתייחסים בצורה מאוד חיובית ל'שגרה'. כך למשל המושג 'שגרת ניהול' הוא כלי שמאפשר למנהלים לשמר את הסדר, המשמעת ואיכות התפוקה גם ללא תזכורות וביקורות תכופות לעובדים. השבוע, שהיה השבוע הראשון תקופת החורף, נזכרנו כמה שגם אנחנו אוהבים את השגרה הברוכה והאינטנסיבית.

תשאלו מה לנו ולמושגים מעולם הניהול, והתשובה היא פשוטה: במרכז כיוון החליטו לעלות דרגה בשירותים שהם מציעים לציבור החרדי והשיקו השבוע קורס פיתוח מנהלים. הקורס שיפעל בשיתוף חברת GO-UP בונים מנהלים שעוסקת בייעוץ ארגוני ואסטרטגי למנהלים חרדים, הוא התרחבות לקהל יעד חדש שמעוניין לשפר את איכות התעסוקה ולהתפתח ביכולות המקצועיות שלו.

בדומה לקורס פיתוח המנהלים, נפתח השבוע במתחם Bizmax – ביזמקס בשיתוף עם

מרכז כיוון קורס React.
גם כאן הקורס מיועד להייטקיסטים שכבר עובדים בתעשיה ומעוניינים לשפר את איכות התעסוקה שלהם ורוצים ללמוד שפת תכנות חדשה לפיתוח אפליקציות מתקדמות.
 

נספר לכם שהשבוע התחיל גם המחזור השישי של התכנית המנהיגות התעסוקתית לנשים חרדיות – מובילות . כמו אצל המנהלים וההייטקיסטים, גם נשים חרדיות יכולות וצריכות להיות חלק מהרמה הבכירה של עולם התעסוקה והמגזר העסקי.

לצד השירותים לקהלים שכבר עובדים ומעוניינים להתקדם בשכר ובתנאים, אנחנו ממשיכים בכל הכוח לעודד ולאפשר כניסה של חרדים נוספים לשוק התעסוקה. ביחד עם ארגון 'מכלול' שמסייע לאברכים חסידיים להשתלב בתעסוקה כשרה, הפעלנו השבוע סדנה לאבחון ובחירת מקצוע. בדו"חות התעסוקה הקרובים, המשפחות שלהם יהיו כבר חלק מהמשפחות שמתפרנסות בכבוד.

שתפו