תהא שנת שיתוף פעולה

אם גם אתם חושבים שתש"פ זה ראשי תיבות של: תהא שנת שיתוף פעולה. כדאי לכם לקרוא את הסיפור הבא:
 
חברת הילבאלס היא סטארטאפ מרתק של יזמים חרדים שהשתתפו בתכנית ביזלאבס – החממה לסטארטאפים חרדים בשלבים מתקדמים. הם פיתחו מכשור ריפוי לביש שבאמצעות מוליך גלי חשמל ברמות מאוד נמוכות מצליח להקל על כאבים כרוניים. המוצר מיועד בעיקר לספורטאים ואנשים שנעזרים במשככי כאבים. הסטארטאפ והצוות זוכים להתעניינות רבה, שבאה לידי ביטוי גם במסע הרוד-שואו שערכנו ללונדון בחודש אלול.
מנהלת המרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון בחולון, שנחשפה לפיתוח של הילבאלס הזמינה את הצוות של הסטארטאפ החרדי לפגישה.
בימים שלפני תחילת השנה החדשה נפגשו צוות הילבאלס עם פורום הרשות לחדשנות וצוות מקצועי של בית החולים, כדי להציג את המוצר שלהם. בסיום הפגישה הוחלט על ביצוע מחקר קליני ראשון מסוגו בהובלת מנהל היחידה לאורתופדיה ארתרוסקופית, במטרה לבחון את הטמעת הפיתוח של הילבאלס כחלק מהטיפול שמעניק בית החולים.

הסיפור היה אמור להסתיים כאן. שיתוף פעולה מקסים בין סטארטאפ של ביזלאבס לבין בית החולים 'וולפסון' ששמח על ההזדמנות לקדם מחקר, ולהוביל חדשנות בשימוש ברפואה דיגיטלית לטיפול וניטור.

אבל הוא לא מסתיים. יש עוד סגירת מעגל מפתיעה בעלילה:

באותו בית החולים 'וולפסון' יש לנו כבר נציגות בצוות קידום החדשנות של ביה"ח: בוגר תכנית 'משפיעים', שהזכיר לנו שוב את התרומה הגדולה של עוד תכנית בת משפחה, תכנית משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי

תהא שנת שיתופי פעולה, כבר אמרנו!?

שתפו