עונת הקיץ נפתחה השבוע!

עונת הקיץ שנפתחה השבוע, עומדת להיות עמוסה ואינטנסיבית במיוחד אצלנו בקרן ובפרוייקטים השונים שלנו.

לפני שנה בדיוק, סיפרנו כאן על פתיחת הקורס השמיני של מנהלי תיקי ביטוח לגברים ונשים במרכז כיוון. השבוע, הם ציינו את סיום הקורס ואת פתיחת המחזור החדש והמסובסד בשיתוף עם המרכז החרדי להכשרה מקצועית.

תכניות הקיץ של כיוון גדושות בקורסים בהיי-טק, בתעשיה מסורתית ובעוד מגוון גדול של תחומים. כך שאם חשבתם על כניסה לעולם העבודה או על הכשרה מקצועית, זה הזמן להיכנס ל'מרכז כיוון', להיפגש עם יועץ, לעבור אבחון והצוות המסור של כיוון יתפור לכם את המענה המדוייק לצרכים שלכם.

**

גם במתחם Bizmax – ביזמקס מרגישים אווירה של התחלה חדשה. בוגרי המחזור הראשון של ביזאפ – החממה ליוצרים ועצמאים חרדים מתחומי המדיה והעיצוב, כבר מתחילים לעשות את הצעדים הראשונים מחוץ לחממה, וצוות ביז-אפ, כבר נערך לקראת המחזור השני שיתחיל בחודש הבא. אם אתם עובדים בתחומי הפרסום, העיצוב והמדיה, בואו לשמוע איך אתם יכולים להפוך לבעלי מקצוע עצמאיים טובים הרבה יותר.

**

ואפילו העמיתות של תכנית משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי, מסיימות תקופה ומתחילות שלב חדש. אחרי חודשים ארוכים של הכשרה תובענית, הן נכנסות בימים אלה לתפקידיהן במשרדי הממשלה. את צעדיהן הראשונים, הן תעשינה בליווי חונכות. השבוע, נערך מפגש מרגש בהרכב מלא של החונכות והעמיתות, החיבור הטבעי ביניהן המחיש לנו את הפוטנציאל הגדול שהעמיתות מביאות איתן לשירות הציבורי.

אנחנו מאמינים בהן, ובטוחים שהן תבצענה את השליחות הציבורית על הצד הטוב ביותר.

קיץ בריא!

 

שתפו