סיפורי השבוע – פרשת וירא

אירחנו השבוע את המפגש הרביעי של קהילת משאבי אנוש הירושלמית. הפורום, שהוא יוזמה והפקה של מרכז כיוון, הפך לפלטפורמה יוקרתית ונחשקת לכל מנהלי משאבי אנוש מהחברות הגדולות בעיר.

הפורום נועד כדי לחשוב על דרכים לשיפור התעסוקה , דרכי הגיוון התעסוקתי וסוגיות נוספות שמעסיקות את מנהלי משאבי האנוש בארגונים השונים.
 
סיפור הקמתו של הפורום, הוא סיפור 'סינדרלה' מרתק שמוכיח שעיסוק בהשפעה אמיתית וחיובית על הסביבה הקרובה, מייצר גלי השפעה רחבים יותר. העיסוק היומיומי של מחלקת קשרי מעסיקים במרכז כיוון לשילוב חרדים בתעסוקה וחיבור המעסיקים הגדולים במשק לטובת המטרה החשובה הזאת, הפך את הצוות למובילים ופורצי דרך בתחום משאבי האנוש וחדשנות בתעסוקה מגוונת.
 
ההשפעה החיובית על מעגלים רחבים, ניכרת באינספור מקרים כמעט מידי יום. מנהלים בכירים וגופים ציבוריים מבקרים אצלנו לעיתים קרובות במטרה ללמוד מאיתנו כיצד לפעול נכון עם אוכלוסיות מגוונות שהם נמצאים איתם במגע.
 

ואם כבר השפעה במעגלים רחוקים, בעיצומו של סבב הלחימה שהיה השבוע בדרום ובמרכז, פתחנו את שעריו של מתחםBizmax – ביזמקס לתושבי האיזורים הללו שנאלצו לחפש מקום עבודה שקט ורגוע כדי לא לפגוע הפעילות העסקית שלהם. שמחים שהם הגיעו, בפעם הבאה בנסיבות יותר משמחות בעז"ה.

שתפו