חדשות ועידכונים

סיכום חדשות השבוע פרשת כי תשא

מכירים את המושג חממה? בתחום התעסוקה וההיי-טק, החממה היא מושג מאוד טרנדי. היא מאפשרת לעסקים ומיזמים טכנולוגיים בתחילת דרכם להתנהל בסביבה עסקית ומקצועית שמדמה את העולם האמיתי, תוך שהיא מספקת הגנה ותמיכה לצעדים הראשונים במטרה להקל את היציאה לעולם האמיתי.

בעולמות שלנו, החממה יכולה לסייע בשלבים שונים של המסע להשתלבות מוצלחת בתעסוקה.

סטודנטים – Level #1

השבוע ערכנו אירוע ראשון של 'פתיחת זמן' לסטודנטים של תכנית 'אבני דרך'. התכנית פועלת בשיתוף פעולה של קרן ק.מ.ח עם רשת הכוללים אחוות תורה ומאפשרת לסטודנטים שלומדים במוסדות אקדמיים שונים לשלב לימודים בכולל עם שיעורים והרצאות תורניות.

הם רק בתחילת הדרך המקצועית שלהם בחיים, החממה הזאת תעזור להם לשלב את המקצוע שהם ירכשו תוך שמירה על אורח חיים חרדי והקפדה על קביעת עיתים לתורה גם בעוד שנים ארוכות.

בעלי מקצוע Level #2

בנוכחות ראשי ק.מ.ח וראשי הרשות לפיתוח ירושלים, השקנו שת"פ של ממרכז כיוון עם בית פרוג PROG, לפתיחת קורסים מקצועיים חדשים בתחומים של קופירייטינג, פרסום ווידאו. במסגרת שיתוף הפעולה, התלמידים מקבלים מימון כמעט מלא מהרשות לפיתוח ירושלים, מתוך מטרה לאפשר גם למי שאין ידו משגת ללמוד קורסים מקצועיים.

כשהם יסיימו את הקורסים, יוזמנו התלמידים להשתתף בBizUp החממה לעיצוב ומדיה שפועלת ב'ביזמקס'. צוות החממה ילווה אותם עוד מספר חודשים, יתנו להם את הכלים ויעזרו להם להפוך את הידע שהם רכשו למקצוע יציב עם פרנסה מכובדת.

סטרטאפים Level #3

כשמדובר על חממה בעולם ההיי-טק הכוונה לגוף שמקדם יזמים בשלבים מאוד התחלתיים במחקר ופיתוח, כך שאולי במקרה הזה 'חממה', זה לא בדיוק המונח הנכון. בשבוע הבא תתחיל לפעול במתחם Bizmax – ביזמקס – תכנית 'BizLabs', תכנית מתקדמת לסטרטאפים חרדים שכבר עברו את השלב ההתחלתי, יש להם מוצר, יש להם צוות והם כבר עשו גיוס הון ראשוני. השבוע, לקראת פתיחת התכנית, נערך סבב פגישות אחרון עם השותפים הגדולים כמו דויטשה טלקום, גוגל ועוד.

אתם עוד תשמעו הרבה על BizLabs ואתם מוזמנים לעקוב בדף הפייסבוק של התכנית BizLabs Technology Scalerator

שתפו