למעוז דרוש/ה מוביל/ת רשת

משרה עם מיקוד לאוכלוסיה החרדית

למעוז דרוש/ה מוביל/ת רשת!

ארגון מעוז פועל לקידום מענה לאתגרים הבוערים הניצבים בפני מדינת ישראל בתחום החברתי-כלכלי,  באמצעות בניית רשת מבוססת אמון, של מנהיגים המגיעים מהמגזרים החברתי, הממשלתי והפרטי, ומייצגים קהילות שונות בחברה, אשר פועלים יחד ומובילים יוזמות ושינויים משמעותיים בחברה הישראלית.

הארגון מאתר מנהיגים מבטיחים ומחויבים ומכשיר אותם במסגרת תכניות העוסקות בסוגיות קהילתיות, מוניציפליות ולאומיות, תוך התמודדות עם שאלות ערכיות וזהותיות. עם סיום ההכשרה, הם מצטרפים לרשת מעוז, בה ממשיכים לייצר חיבורים ואמון בין החברים בה, בונים ומחזקים יכולות ומאיצים תהליכי שינוי.

בימים אלה אנו מחפשים מוביל/ת רשת שיצטרף לצוות הרשת של מעוז.

העבודה הינה ב-100% משרה, במשרדי הארגון הממוקמים בלוד, בכפיפות למנהלת רשת מעוז.

תחומי האחריות במסגרת התפקיד

אחריות על הקשר ומתן מענים מקצועיים לחברי הרשת: זיהוי צרכים ואתגרים מקצועיים של חברי הרשת והתאמה ופיתוח של פתרונות, מתן מענה מקצועי לאתגרים שעולים על ידי ביצוע חיבורים ברשת ובארגון, שימוש ברישות (נטוורקינג) בתוך הרשת ומחוצה לה, איתור וליווי תהליכי הובלת שינוי של חברי הרשת במגוון כלים, הנחית היוועצויות.

ניהול, יצירת והובלת מופעי תוכן ברשת מעוז: ניסוח מטרות ויעדים למופעי תוכן (מופעים מקצועיים גדולים, מסעות, מפגשים מתמשכים, סדנאות מקצועיות ועוד), אחריות על גיבושם של הקונספט התוכני, חווית המשתמש, והשיווק לכל מהלך המופע, שותפות בהנחיה ובהפעלה.

שותפות באחד מצוותי המיזמים המשותפים של מעוז עם מערכות החינוך, הבריאות, השלטון המקומי, והתעסוקה: אחריות על חברי הרשת של המיזם; חיבור הרשת ליעדי המיזם; התאמת אירועי רשת למיזם; איתור תהליכי שינוי ובניית אמון בקרב חברי הרשת של המיזם ולרשת מעוז.

ניסיון נדרש

תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון

ניסיון בניהול קהילות/הובלת פרויקטים/ייעוץ וליווי מנהלים/יזמות חברתית – חובה

ניסיון בהנחית קבוצות – יתרון

היכרות וניסיון במגזר העסקי – יתרון

כישורים ומאפיינים נדרשים

חיבור לחזון ולמשימה של מעוז.

יכולות רישות (נטוורקינג) גבוהות ויחסי אנוש מעולים.

יכולות בניית שיתופי פעולה – יכולות גבוהות של תקשורת וביסוס אמון, יכולת לזהות צרכים ולהתאים להם מענה, ויכולות גבוהות של רתימה וגיוס שותפים.

יכולות ניהול והובלה –מוטיבציה להנהיג ולהוביל תהליכים גם ללא סמכות פורמלית, משימתיות וחתירה לביצועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

יכולות פיתוח תכנים.

יכולת “לספר סיפור” באופן יצירתי, מעניין ורלוונטי.

יכולת לקדם רעיונות תוך רתימת חברי צוות, ויכולות גבוהות של תכלול וארגון פרויקטים מורכבים.

הנחית מפגשים – יכולת להוביל ולהפעיל מופעים, היוועצויות ופגישות בצורה קוהרנטית, בהירה ותוך חיבור מתמיד לשפה הארגונית.

משיכה לסביבת עבודה חדשנית, יצירתית, דינאמית, מהירה ומשתנה, ובעיקר סביבה של אי ודאות.

מחויבות ארגונית – מחויבות לעבודה על פי הנורמות והסטנדרטים הארגוניים, עיצוב פעולות מתוך חיבור ליעדי הארגון הרחבים יותר ושאיפה לקידומם.

פתיחות ללמידה, לתחקור ולהתפתחות אישית.

מוטיבציה גבוהה ונכונות לתפקיד תובעני ומאתגר.

אופטימיות ושמחת חיים!

קורות חיים יש לשלוח ל: jobs@maoz-il.org

שתפו: