חדשות ועידכונים

יועצי התעסוקה והלימודים שלנו משתלמים

הרעיון של קהילות מקצועיות, שמבוסס על ערך השיתופיות הפך לטרנד מוביל בשנים האחרונות. גם אצלנו בBizmax – ביזמקס, ניתן דגש מיוחד על החיבור הקהילתי, בין באי המתחם כולל השפעה קהילתית של מתחם 'ביזמקס' על השכונות החרדיות שמסביב.

בתוך הקהילה הגדולה של 'ביזמקס', גיבשנו קהילות ייעודיות נוספות המאוגדות סביב נושא מקצועי אחד. כך היא 'קהילת ההייטק', 'קהילת המסחר האלקטרוני' ועכשיו גם 'קהילת BizUP' שמטרתה להוות חממה ליוצרים עצמאיים בתחומי המדיה.

'קהילת BizUP' הפועלת בשיתוף עם ג'וינט ישראל – JDC Israel, היא הצעירה והדינמית מבין הקהילות הפועלות ב'ביזמקס'. אחרי שבועות של הרצאות, מיטאפים, עבודה משותפת ונטוורקינג, יצאו חברי הקהילה בסוף השבוע ליום גיבוש ביקב המצודה ופעילות חווייתית בהרי ירושלים.

בסופו של דבר, אנחנו בטוחים שבאמצעות קהילה מקצועית מלוכדת ומאוחדת, אפשר לייצר רשת חברתית ענפה ופעילה שנותנת עדיפות עסקית לכולם יחד ולכל אחד מחבריה בנפרד.

גם העמיתות בתכנית משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי, עסקו השבוע בנושא הקהילה, ובחנו איך היא מושפעת מההיבט הבטחוני. במסגרת שבוע הביטחון, הן ירדו לסיור בעוטף עזה, לשמוע על אתגרי הביטחון במקום. בין השאר פגשו העמיתות את יעל לחיאני דוברת קיבוץ נחל עוז שסיפרה על ההתמודדות הקהילתית עם מצב ביטחוני מורכב, ועל הסיוע הנפשי שכל אחד מהחברים מקבל מתוקף היותו חבר קהילה.

***
במרכז כיוון, מתמקדים כרגע בהעצמה של הפרט ומתכוננים לקראת כנס מיוחד שייערך בשבוע הבא, ויעסוק בדילמות שבין פרנסה לחינוך, ובאפקט שיש למצב הכלכלי על כל המשפחה. במרכז הכנס שיתקיים ביום חמישי הקרוב במרכז כיוון, ירצה הסופר חיים ולדר שידבר על נקודות המפגש של חינוך, פרנסה ומשפחה מוזמנים להירשם: https://tic.li/8yN55PO